Monday, March 19, 2012

Zaman Jahiliyyah

Apakah yang akan terjadi apabila larutan X dicampur dengan larutan Y?

Soalan ujian kimia tingkatan 4 semudah itu tetap membuatkan aku tak tahu nak jawap apa. Maklumlah tak study apa-apa, masih dalam mode honeymoon selepas SRP (5 aggregate terr).

Daripada biar kosong, aku tenyeh juga jawapan...

"Bila X campur Y, langit menjadi mendung dan kilat sabung-menyabung".

Nasib baik cikgu kimia ganti tu cool aje.

Jadi, kalau aku ditakdirkan jadi cikgu pun, aku tak akan sekeh kepala budak yang jawab kertas exam di bawah ini. Aku faham jiwanya... Kah kah kah

Kreatif terr

7 comments:

  1. Tak boleh nak kata. Kot soalan lain dari yg lain. Cikgu kreatif anak murid lagi kreatif...

    ReplyDelete
  2. kira2nya betullah tu jawapan bebudak tu..dia bayangkan kumpulan heavy metal tu..

    ReplyDelete
  3. Hahaha. Sejak 2007 sampai 2010, saya jadi pengawas SPM.Banyak juga pelajar yg conteng2 mcm ni kt kertas

    ReplyDelete
  4. maksud saya kat kertas jawapam esei dan dihantar.

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...