Sunday, April 1, 2012

Minta Nasihat


 Suatu hari pada November 1992.

"Wahai biri-biri, apa nasihatmu pada aku di hari mendatang?"

"Jadilah seorang blogger."

22 comments:

  1. Replies
    1. tanyalah cepat sebelum biri2 mula mengecaj

      Delete
  2. Kadang kala bercakap dgn binatang lebih memberi ketenangan berbanding bercakap dgn manusia yang bebal lagi munafik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanya pada rumput yang bergoyang

      Delete
  3. 1992 blogger dak wujud lg. baru ada dos mirc & netscape. IE pon blom lahir. bill gates br sunat. biri2 lg advance

    ReplyDelete
    Replies
    1. netscape masa tu amatlah cool.
      bill gates baru buat window selepas siar sunat.

      Delete
  4. :) suka AyohNik. Kambing spesis Paul sotong boleh ramal masa depan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayohnik suko kalu dia baca pasal sotong paul nih.

      Delete
    2. :) Cikli dok berahi tupat sotong

      Delete
    3. tupat sotong tak de kat sini :(

      Delete
  5. hehehe komen-komen menarik ;)

    ReplyDelete
  6. November 1992 mengimbau kenangan indah aku di ITMCK. Masa tu aku di Tg Chat. Selalu dgn geng ke KB jalan kaki ikut Jln Kebun Sultan. Masa balik rasa nafas nk terhenti kerana melihat sekawan anjing di bawah cahaya malap neon. Besar jugak anjing nih. Lutut dah rasa nk tercabut.

    Setelah terpaku beberapa ketika, baru lah perasan rupa2nya anjing-anjing tu ialah segerombolan kambing biri-biri. Kami yang awalnya pucat ketawa berdekah2 ---

    Skrg ITMCK tiada lagi di Tg Chat. Apa yang tinggal hanyalah kenangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anyin dgn birri tukkar buleh demo kahkah. ITMCK tu ITM apa?

      Delete
    2. ITM Cawangan Kelantan. Best woo. Rumah Kedai. Pra Diploma bilik atas surau. Part 01 bilik atas dewan makan. Part 02 bilik atas perpustakaan.

      Part 03 pindah Kem Kijang. Part 07 pindah Machang.

      Delete
  7. Haaa.... baru kakak tahu kenapa gambar ini yg Cikli gunakan utk berblog. Tahun tu kakak kawin pun belum lagi tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biri-biri penghuni empangan elan valley, wales.

      Delete
  8. Replies
    1. nanti jawab pokok, biri yang goncang

      Delete
  9. Aku baru tingkatan empat....tak fikir langsung pasal aku nak berblog...hehehe

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...