Wednesday, December 7, 2011

To Err Is Human

Hari ini aku menghadiri satu seminar di Hotel Grand Continental di Kuala Terengganu.

Beberapa ela daripada hotel, aku memakir kereta di tepi jalan. Selepas memasukkan kepingan duit syiling ke dalam meter parkir, aku lantas berjalan ke arah hotel. Sebelum tangan aku menolak pintu masuk hotel, aku terperasan sesuatu.

"Alamak silap tempat la! Ini bukan Hotel Grand Con...."

Hotel Grand Continental masih 4-5 pelaung daripada Hotel Tanjung Vista. Nak naik kereta, duit parking dah masuk. Mana ada syiling lagi. Menapak aje lah. At least berkurang lemak dan bertambah sihat hari ni.

9 comments:

  1. Eksesais yang bagus.

    ReplyDelete
  2. berapa buah blok bangunan yang harus dilalui?

    ReplyDelete
  3. Macam amik gambar dari Wisma je.
    Senam secara tak sengaja. Ok gak tu.

    ReplyDelete
  4. Salam Tuan Cikli,
    Semoga banyak lemak berkurangan lah ye, hehhe.

    ReplyDelete
  5. errkkkkkkk mcm mana leyh salahhh? heheheh


    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/spontaneous-of-sayings.html

    ReplyDelete
  6. Kakak pulak hari itu kata anak saudara tak payah masuk duit parking sebab hari cuti. Sekali balik dari shopping tengok ada surat saman atas cermin kereta

    p/s: sesekali menapak bagus juga hihi...

    ReplyDelete
  7. Tak pee....exercise jalan2 ok gakk..bukannya selalu..:)

    ReplyDelete
  8. aduhh..pnah jugak tsalah p tempat..alih2 penat nk menapak.. :)

    to err is human.

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...