Friday, July 23, 2010

Just My Lucky Day



Pagi-pagi 8.30 mesyuarat dah bermula. Pengerusi ada appointment lain nanti, sebab tu kena mula mesyuarat awal.


Bos sebagai pengerusi, timbalan bos sebagai setiausaha.


Mesyuarat ni biasa dalam mana-mana organisasi. Tapi yang jadi tak sedap bila keputusan mesyuarat lepas, kita belum ambil tindakan sepenuhnya. Memang jenuh juga nak menjawab kenapa dan mengapa.... Lepas ni kena bersilat juga aku nak menjawab nanti, itu fikirku dalam hati.


Tiba-tiba pengerusi berkata padaku,


"You sambung chair meeting ni, I ada appointment. Timbalan tak boleh chair sebab dia jadi setiausaha jawatan kuasa ni"


Aku angguk je.


Aku tengok perkara-perkara seterusnya dalam minit mesyuarat, memang turn aku yang kena menjawab. Apa lagi aku pun jawablah. Tanpa sebarang stress atau strain...hahaha....


Tapi tanggungjawab tetap tanggungjawab.


No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...