Friday, November 11, 2011

Negara Tak Akan Bengkrup Kerana Subsidi

Rakyat berkreativiti untuk survival. Pemimpin ber'subsidi' untuk survival

Bolehlah bawak gi ceddong

21 comments:

  1. Kreatif juga si pemunya motor tu Cikli...

    Kakak tunggu Sultan Kelantan jadi Agung macam mana agaknya isu subsidi petronas di sana.

    ReplyDelete
  2. joki kecik+tangki minyak ringan=mat rempit ni cik li...haha

    ReplyDelete
  3. cikli,

    negara bangkrup kalau "subsidi" salur kat "kroni"
    kan?

    cikli, anak PM kita yang laki tu.. Nazifuddin tu orang kaya sekarang ni.. dengar2 masih solo.. umo 28..

    Cikli, ... urmm... tolonglah adjustkan untuk saya.. dapat jugak merasa hidup orang kaya-kaya nih... hehehehehe..

    tak sesia mak tiri dia ajar menabung dari kecik, kan

    ReplyDelete
  4. salam bro..
    puteri ko kalau nak kaya kawen dengan tokeh kilang pedmbuat kaya ( telur ngan kelapa )
    kalau dengan anak pm tak kaya ... karang kaya lemak aje

    ReplyDelete
  5. yg tertelan2 x nmpk xtaw la da bpe bnyk -.-

    ReplyDelete
  6. Wang negara byk hilang krn dibazirkn dan bukan krn subsidi. Shahrizat bela lembu pun boleh rugi. lepas ni bolehlah panggil makcik sharizat lembu

    ReplyDelete
  7. terhimpit dan terus dihimpit....Jom ubah dan berubah.

    ReplyDelete
  8. bercedung... tanam anak padi dari tapak semaian ke bendang.

    ReplyDelete
  9. salam cikli,
    tangki minyak pakai buang... kreatif!

    ReplyDelete
  10. ibu bapa xprnah bangkrup pn bagi subsidi kt anak2....

    ReplyDelete
  11. nak bersuwaat chenta plak hahahaah

    http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/suwaat-chenta-untuk-yang-terchenta.html

    ReplyDelete
  12. nak hidup ikhtiar....nak kaya ikhtiar juga...yang menjadi mangsa antara yang berikhtiar...

    ReplyDelete
  13. Salam Bro...
    Aku baru je bercadang nak beli saham harvest..,naik 2000peratus ++ dalam masa 2 minggu diambil alih oleh anak najib...dari 0.08sen naik jadi 2.13...senang je diorg buat duit kan, kita ni jugak yg kerja berpenat lelah utk dapatkan sedikit rezeki...
    ***katanya duit tu tuk pembiayaan pilihanraya...

    ReplyDelete
  14. hahahha! yerlah b.r.u.t.a.l.s.o.l.o :P
    hehehe...

    ReplyDelete
  15. sek2 kg lagu tu r.. kreatif dari sek bandar.. ko guano?

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...