Saturday, September 11, 2010

Dikencing Yahudi Puak-Puak Ni


Siapa rugi kalau Quran dibakar? Bakar Quran bukan macam bakar Utusan atau Sinar harian. Kalau mereka rasa Islam akan rugi, atau Allah akan rugi. Bodohlah mereka. Islam tak rugi apa-apa kalau mereka bakar Quran.

Yang rugi mereka sendiri. Habis duit beli Quran untuk bakar. Mereka lupa kita ada hafiz dan hafizah seumur 9 tahun!

Paling besar kerugian mereka kerana Quran sudah di tangan, tetapi tidak mahu membaca atau beriman dengan apa yang terkandung dalam Al-Quran.

Mungkin mereka berjaya mem’provoke’ segelintir umat Islam. Memang itulah yang mereka mahu. Melabelkan muslim sebagai pengganas.

Mereka mahukan muslim bertindak balas. Mereka mahu kita hysteria. Mereka mahu pengebom di Iraq, Pakistan terus mengebom sana-sini. Mereka mahu muslim pembakar bendera Malaysia di Indonesia terus berdemo secara ganas dan mengebom kelab malam di Bali.

Selari dengan itu, mereka sebenarnya mahukan kafir terutamanya orang kristian terus membenci Islam. Jangan cuba-cuba jinak dengan Islam. Mereka mahu Kristian di Australia, England, Perancis dll membuat demostrasi balas terhadap orang Islam.

Kalau ada seorang muslim yang tiba-tiba membakar bible, itulah sebenarnya yang mereka mahukan!

Jadi kita janganlah terjebak dengan taktik pelampau-pelampau ini.

Tuhan mereka Allah juga. Mereka mahu berperang dengan Allah, bukan dengan kita. Allah mampu tewaskan mereka tanpa pertolongan kita. Lagipun kebanyakan kitapun banyak menyerang Allah kebelakangan ini, semata-mata kerana nak menang pilihanraya.


Membaca Quran tetapi menolak hukum yang terkandung di dalamnya rasanya lebih teruk daripada si jahil yang tak pernah kenal alif ba ta yang membakar Al-Quran.

Yang berdekah-dekah siapa lagi, tentunya Yahudi.

1 comment:

  1. bakarlah, diri mereka sendiri akan terbakar, di dunia juga akhirat. ameen.

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...