Thursday, October 20, 2011

Sekali Jumpa 2 Tok Guru Sekaligus

Sabtu baru lalu, kami sekeluarga bersantai ke Pantai Pandak yang hanya sekilo-dua dari rumah kami. Mak oiii ramainya manusia. Selautan manusia ada di sana di tengah panas matahari ceng-ceng.


Banyak gerai-gerai kedapatan di Pantai Pandak. Macam-macam ada. Tengah-tengah melilau cari air untuk menghilang dahaga, terdengar suara  ucapan Tuan Guru Haji Hadi di Pentas. Selepas Tuan Guru Haji Hadi, Tok Guru Nik Aziz pula. Wah! Ini dah kira baik. 2 Tok guru sekaligus kami dapat dengar. Kira rezeki la ni.


Ada program Himpunan Kebangkitan Rakyat bertemakan PGU di sini. PGU - Bukan Peninsular Gas Utilization yang biasa diketahui oleh kebanyakan orang minyak, tetapi Pas Ganti Umno.
Ganu nelang. Cayalah.

25 comments:

  1. nasib baik tak jadi bunyinya macam nih;

    PAS GANYANG UMNO

    ReplyDelete
  2. Kalu dekat2, tentu kami sampai...

    ReplyDelete
  3. Naik tanya CikLi kat mana Pantai Pandak ni.

    ReplyDelete
  4. mesti plate no tu orang tu beli kan kan kan

    ReplyDelete
  5. ghost- masing-masing mengganyang atas sebab masing-masing

    ReplyDelete
  6. nur- saya pun sebab belakang rumah ...

    ReplyDelete
  7. kunang-kunang- di chendering kak.

    ReplyDelete
  8. chooot axoera - kalau jual mahal tu

    ReplyDelete
  9. Membangun Bersama Islam. Takbir !!!

    ReplyDelete
  10. volvo tu oldskool!

    Ganu nelang!

    ReplyDelete
  11. Plat kereta pun PAS... tu yang sempoi tuu..

    Ganti tak ganti... sekurang-kurangnya mereka taw kuasa rakyat

    ReplyDelete
  12. Memang best dapat jumpe 2 tok guru dalam satu masa...Cantik volvo tu....Ganu nelang..??? tu hape???

    ReplyDelete
  13. pas ganti umno??
    pestime dengo
    hehehehee

    ReplyDelete
  14. gedek! - bumper dia paling best

    ReplyDelete
  15. azhan- ulama pewaris nabi-nabi

    ReplyDelete
  16. fadzli - ganu nelang. teganu handalan jagoan hebat da bomb bro!

    ReplyDelete
  17. aime - pestime dengo, terus setuju

    ReplyDelete
  18. bloghok - kat malaysia barat, belakang rumah ambo di chendering.

    ReplyDelete
  19. brutalsolo - elok tu bawak bini bini bini tu sekali

    ReplyDelete
  20. Kalu Perak nelang...ok tak Bro...?...hehehhe....terguling jatuh ke tangan yg lain...!!

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...