Friday, March 27, 2009

Earth Hour Lebih 60 Minit dan Lebih Awal



Tiap-tiap malam 2-3 hari ni aku dah amalkan Earth Hour. Bukan 60, tapi lebih, mungkin 120. Tetapi bukan kerana obses dengan Earth Hour 60.


60 Earth Hour ni aku tak ambil pusing sangat. Semua orang dah promote, artis, CEO, pelawak, badut, orang biasa semua dah promote. Alangkah baiknya jika semasa promote tu selitkan sekali kata-kata ....jangan lupa boikot barangan Israel dan Amerika!


Boikot bukan susah pun, cuma beli ubat gigi Mukmin instead of Colgate, makan RFC instead of KFC, minum Vico instead of Milo, guna telefon chokia instead of Nokia.


Berbalik kepada kenapa aku amalkan Earth Hour 120 lebih awal instead of 60 pada 28 Mac tu sebenarnya kalau pasang TV pun buat sakit kepala je tengok siaran langsung orang berhimpun dan bercakap besar.
Silau mata la tengok merah-merah.
.


1 comment:

  1. Aku sokom... aku tengok tv csi, midsomer murder je...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...