Monday, May 2, 2011

KLCC di Teganu Kiter

Suatu hari dalam perjalanan ke KL dari KT.

Nak solat kat mana ni bro?
KLCC, jamak takdim. Kemudian boleh lunch sekali.

Mak oiii... Maghrib nanti pun belum tentu kita sampai KLCC. Jauh tu bro...
Ha ha ha.... Lu tengok la nanti bro. Teganu kite, semua bereh....


Haa... Dah sampai KLCC
Huiishh... Dalam kelapa sawit ni, bro. Biar betul.



Kem Latihang Cheneh Cemerlang.... KLCC
Caya la bro

Nak makan dulu ke solat dulu?
Solat dulu, hang imam. Lunch, aku belanja.
Cooolll...

****
Iklan percuma untuk restoran KLCC, sebab bagi diskaun 2 ringgit kepok lekor baru ni.

12 comments:

  1. KLCC.. boleh lar. makang ok, jambang pon ada air

    ReplyDelete
  2. Engko ni selalu *SWD! Bahaya!

    *Shooting While Driving

    ReplyDelete
  3. ikang di teranganu dah boleh sekuali ke
    adek adek yang kecik kat kelntan dah buleh terima poknik ke
    jauh berjalan kenapa tak jamak ..ni la kalau orang orang agama tak sempat nak certa pasal keluasan dalam agama..

    nice bro

    ReplyDelete
  4. memang gempak juga yaa..
    KLCC ga'nu kite..:)

    ReplyDelete
  5. ayonik,
    napok serupo biasa tukar pampers anak di situh.

    ReplyDelete
  6. miecyber,
    teganu cukup blues

    ReplyDelete
  7. gedek!,
    tq untuk ingatan. betul bangat.
    masa ni gua pakai supir pak.

    ReplyDelete
  8. brutalsolo,
    bro apa beza ayat lu,
    orang agama agama dgn orang orang agama?

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...