Sunday, June 26, 2011

Hattrick?

Hari ini ada emergency. Sedang kami bersiap untuk balik kampung, Salsabila membuka pintu biliknya lantas bersuara kuat kepada aku.

"Dad, aren't you forgetting something?"

Salsabila menutup kembali pintu.

"Apa?"

"It is something about mom."

Aku melihat kajol yang sedang berkemas. Alamak.... 

Takkanlah aku lupa lagi. Tahun lepas pun Salsabila juga yang ingatkan aku.

Harap-harap belum hattrick lagi.

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG.

Sori ye. Hanya satu alasan yang aku ada.
Betul kata Salsa

12 comments:

  1. hehehe...

    ok la tu ada yang mengingat kan...bagus betol salsabila...

    ReplyDelete
  2. takpe, takpe..
    biase lah tu..
    dah namanya melayu kan..
    'melayu mudah lupa' - Dr M

    ReplyDelete
  3. Tipikal lelaki....

    (gua selalunya henfon menyelamatkan gua... Set kat kalender)

    ReplyDelete
  4. salam Tuan,
    Emmmmmm tuan sangat romantik (",) dan masih masih masih masih masih romantik..... "to'omoimasu".....

    ReplyDelete
  5. eh, dah lupa hari jadi mama lupa sampai saya yang kena ingatkan.
    NUR SALSABILA

    ReplyDelete
  6. @Anonymous (8:17AM)

    wah?
    cikli..
    ye ke salsabila tu?

    ReplyDelete
  7. happy birthday kajol...sabar jela kalau shah rukh khan ni lupe..dia da tua.kekekeke

    ReplyDelete
  8. nasib baik ada salsa yg tlg ingatkan...xpasal2 kajol manjuk, susah!!!!

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir...jadi gua tak tau..bro saja yang tau

    ReplyDelete
  10. Buat masa ni aku muda lagi...so belum lupa...hehehe

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...