Monday, June 20, 2011

Sesi Mengumpat Brutalsolo Bersama Gedek! di Esso On-The-Run Pandan Indah Sempena Hari Bapa

"Brutalsolo tu perlu berusaha keras untuk sambut hari bapa tahun depan, ha ha ha..." kami paksa diri gelak macam bapak-bapak.
Sekilo keropok ikang tambang bertukar tangang. Pemenang lain bila nak bagi alamat? Nanti lemau, makang tak sedap.

19 comments:

  1. salam

    gua masih memilih mana nak kasi mengandung dulu yang siam perlis ke cina sekinchan ..payah kalau dua dua dalam pantang gua rasa bab ni susah gua nak puasa ..nice n3..

    ReplyDelete
  2. Nasib baik Brutalsolo pandai jawab...

    kah kah kah!

    ReplyDelete
  3. NE45LJ

    poslaju ye.. lemau kang dok sedak pulok

    ReplyDelete
  4. brutalsolo - lu pernah tengok cerita jula juli bintang tujuh?

    ReplyDelete
  5. gedek! - dia memang pandai dan hebat macam yang kita umpatkan pada malam tu. harap dia maafkan kita.

    ReplyDelete
  6. ayohnik - nanti selisih tengah jalan pulak. wat balik guchil, aku pun bulih boleh tumpang.

    ReplyDelete
  7. dah agak mesti gedek yang menang punya..best dapat ikan tambang.

    ReplyDelete
  8. lerr...muda rupanya...ingat org tua gak macam GEDEK!


    Keh3!

    ReplyDelete
  9. Fuh!!!!panjangnya tajuk n3....

    kalau sapa2 xmoh bak sini tlg abiskan....

    ReplyDelete
  10. setuju ngan NzA

    kalau takde yang nak tuntut.. mehkan aje ke sini hehehe

    ReplyDelete
  11. Hehhee..ni kira org pertama yg dapat hadiah la ni...tahniah..!!!

    ReplyDelete
  12. salam,
    wahhhh makan keropok lah mereka, manarik...!!!

    ReplyDelete
  13. hahaha komen republic tak blahh aaaa..haha..

    waaaaa,bagi hadiah by hand tuuuu....face to face,dating lagi...kekekke

    ReplyDelete
  14. REPUBLIC AKU : Hadoi!

    VAMPIRE'S LOVEX : Jangan jeles!

    ReplyDelete
  15. tu lah akak baru nak tanya juga..cikli nya mana? gedek memmang akak dah knal sangat2..brutalsolo pun dah kenal dah..tp tuan punya blog ni yg akak tk kenal..

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...